info nl balk

Image not available

Openingsuren
ma: 09u00 tot 12u00 en 14u00 tot 17u00
di: 09u00 tot 12u00 en 14u00 tot 17u00
woe: 09u00 tot 12u00
don: 09u00 tot 12u00 en 14u00 tot 17u00
vrij: 09u00 tot 12u00 en 14u00 tot 17u00
Afspraak buiten kantooruren mogelijk na telefonisch contact

Covid-19 Update 11 mei 2020 – Bereikbaarheid en beschikbaarheid van ons kantoor

Corona-maatregelen

Ons kantoor is vanaf 11 mei weer ruimer bereikbaar.

Wenst u enkele zaken persoonlijk te bespreken? Dan kunt u vanaf vandaag weer bij ons terecht op kantoor.

In corona tijden en in het belang van ieder, blijft telefoon, videovergaderingen en email zeker een belangrijke wijze van communicatie.

Wij staan klaar met de nodige voorzorgsmaatregelen.

Bezoek op kantoor organiseren we op een veilige manier. Het is dan ook van groot belang, dat ook u, deze voorzorgsmaatregelen goed nakomt:

– Maak op voorhand een afspraak.
– Maak bij het binnenkomen gebruik van onze ontsmettingsgel.
– Raak zo weinig mogelijk aan.
– Hou steeds 1,5 meter afstand.
– Hebt u een mondmasker? Doe deze dan gerust aan.
– Gebruik uw eigen pen of neem de gebruikte pen mee naar huis.
– Gebruik wegwerpzakdoeken en smijt deze direct weg

Misschien is langskomen toch niet nodig?

Ondertekende documenten kunt u nog steeds in de brievenbus deponeren.

Gedurende de openingsuren kunt u ons telefonisch bereiken door te bellen naar 09/251 14 67. U kan ook steeds een e-mail verzenden naar info@zakenkantoor-ackerman.be.


Reageren is niet (meer) mogelijk.